Britta Huntley

Stilling: områdeleder
    Alder: 45 år
    Telefon:

Britta Huntley er 45 år bor til dagligt i det smukke og skønne Korsør sammen med sin mand og deres tre fælles børn. Til hverdag er Britta områdeleder på dagtilbuddet i Sorø kommune, hvilket gør at hun har en stor dybdegående faglig viden om børn i alderen 0 til 6 år på almen området.

Britta Huntley, har igennem de sidste 4 år, været en del af den politiske scene, i form af 1 suppleant i (Slagelse)Byråd.

Og netop derfra har Bitta en tro på Demokratiet og tiltro til, at de Politiske debatter, med en god og respektfuld tone, er med til at udvikle og skabe nye muligheder, samt at det politiske system godt kunne gøres en smule mere smidigt.

Brittas tanke er at, Vi Skal tænke velfærden anderledes. Og vi skal alle arbejde med det hele menneske, for at kunne  sikre tidligere og rettidig indsats“.
    Britta tror på at den fornemmeste opgave som politikker er at husk på, at det er os – borgerne, der har valgt politikkerne ind. Så derfor er det vigtigt at politikkerne spørger sig selv, inden de træffer vigtige beslutninger på Borgernes vegne, om dette er for borgernes skyld eller politikkernes egen. Det er et spørgsmål Britta vil tage med sig!

Britta mener, at hun kan gøre en forskel, ved at stille  spørgsmålstegn ved partifæller og modstander. Spørgsmålstegn der kan udfordre den tankegang politikkerne har i dag, og åbne for nye veje og ny inspiration til hvordan vi formulere og agere i forhold til Borgerne og det vi, som politiker gerne vil ændre på.
    For skal vi ændre og sikre et godt og solidt velfærd, skal vi til at tænke anderledes og tænke ud af boksen. Britta mener at for at kunne komme dertil, skal vi hele tiden Være i bevægelse for at udfordre os selv som politikker og blive den bedste udgave af os selv, så det kan gavne Borgerne og ikke bare forblive tom snak.