Freddy Blak

Stilling:Regionsrådsmedlem

Facebooklink:https://www.facebook.com/freddy.blak.1

Mennesker i Centrum
    Jeg er borgernes tillidsmand. Gennem mange år har jeg haft poltiske tillidshverv, både i EU og i byråd samt regionsråd. jeg er garanten for at skatteydernes penge bliver brugt rigtigt. Jeg arbejder hårdt og er med til at sætte Region Sjælland på landkortet, også i det internationale samarbejde.

Regionens hovedopgaven skal være at skabe i sundhedsvæsen i verdensklasse hvor patienten er i centrum.

Skatteydernes penge skal bruges på borgerne, ikke på systemerne
    Mange oplever at systemet fylder for meget i forhold til borgerne. Vi drukner i konsulenter, rapporter, kontroller og evalueringer, der ikke skaber værdi for borgerne.

Flere varme hænder til sygehusene
    Der skal stoppes for besparelser i vores sundhedsvæsen. Og der skal tilføres flere sundhedsfaglige medarbejdere. Ikke flere akademikere så længe vores sundhedspersonale knokler sig ihjel og har alt for travlt.

Region Sjælland skal være kendt for at have Danmarks bedste arbejdsmiljø
    Arbejdsglæde og et sundt og godt arbejdsmiljø skaber bedre resultater. Vi skal turde prioritere at skabe et velfungerende og sundt arbejdsmiljø. Det er godt for medarbejderne men det er også godt for patienterne og brugerne af vores sundhedsvæsen. Kort sagt. vi skal kendes for at have regionens bedste personalepolitik.